ebbamagdalena

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

idioter!!

Av Ebba svanberg - 5 januari 2012 18:34

jag har ju inte bloggat här på något år eller 2. Så loggar jag in och ska bara kolla runt. 

Så ser jag hur idioter , riktiga idioter, har ställt frågor om min stavning. om jag nu inte stavar bra, who cares? 

Vafan kollar ni min blogg för? riktigt jäkla irreterande! 

Dessutom har dom som har skrivit att jag inte kan stava själv gjort stora stavfel! 

aså jag orkar inte! människor jag var 11? låt mig stava fel! det räcker med att en kommenterar min stavning , det behövs inte TVÅ på EN DAG! 

Och folk som skrev att jag skulle skaffa ett liv... kanske är dax för er att skaffa ett liv och inte sitta och läsa min lilla blogg då? hmm.. IDIOT!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba svanberg - 5 januari 2012 18:34

jag har ju inte bloggat här på något år eller 2. Så loggar jag in och ska bara kolla runt.  Så ser jag hur idioter , riktiga idioter, har ställt frågor om min stavning. om jag nu inte stavar bra, who cares?  Vafan kollar ni min blogg för? riktigt...

Av Ebba svanberg - 27 augusti 2011 20:41

HAHA!  varför är det fortfarande folk som går in här?!  gå in på min nya blogg som jag skriver på lite då och då. ebbamagdalena.blogg.se checka checka!  liten fråga, vilka är ni som fortfarande kollar efter..1 år?  shiit, längesen jag blo...

Av Ebba svanberg - 27 augusti 2011 20:41

HAHA!  varför är det fortfarande folk som går in här?!  gå in på min nya blogg som jag skriver på lite då och då. ebbamagdalena.blogg.se checka checka!  liten fråga, vilka är ni som fortfarande kollar efter..1 år?  shiit, längesen jag blo...

Av Ebba svanberg - 18 november 2010 09:02


Heeeejsan! Jag är sjuk idag:-( Hmm.... jag vill till skolan! Konstigt, när man är frisk vill man inte vara i skolan. När man är sjuk vill man vara i  skolan;-)   Men imon ska jag ju till skolan:-D Jag är ju så illa tvungen typ... För har ju e...

Av Ebba svanberg - 17 november 2010 19:45


FRÅGESTUND! Ni får fråga vad ni vill!!!!   INGEN fråga är för dum! :D <33 ...

Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards