ebbamagdalena

Direktlänk till inlägg 17 november 2010

Är i skolan....

Av Ebba svanberg - 17 november 2010 11:44

Svejjsan hejjsan!

jaa, nu är jag i skolan då.... Jag skulle haft syslöjd nu men hon där läraren är sjuk:-D

Så vi fick mer rast eller sitta inne och jobba och sen göra vad vi ville:-)

 

Men jag behövde igentligen vara på syslöjden ida, för har mycket att göra med det jag jobbar med....


Men en snabb dagens


Dagens kläder

*jeans/tights?

*Linne

*tjockis tröja ;-)


Dagens humör

*glatt

*kan inte blir bättre :-D


Dagens längtan

*fotbollsträning imon:-D

*math på lördag:-D


Men jag älskar vädret som är ute nu! Soligt men kallt hur mys  som helst!:-)

  Jag slutar ju snart, och då blir det att hänga med Alice hem och Lina ska vara med:-D Vi ska "plugga" ;-) Men vi ska faktiskt plugga, vi har ju ett enormt stort prov på fredag:-/


Nu måste jag sluta

// Ebba Svanberg<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba svanberg - 5 januari 2012 18:34

jag har ju inte bloggat här på något år eller 2. Så loggar jag in och ska bara kolla runt.  Så ser jag hur idioter , riktiga idioter, har ställt frågor om min stavning. om jag nu inte stavar bra, who cares?  Vafan kollar ni min blogg för? riktigt...

Av Ebba svanberg - 5 januari 2012 18:34

jag har ju inte bloggat här på något år eller 2. Så loggar jag in och ska bara kolla runt.  Så ser jag hur idioter , riktiga idioter, har ställt frågor om min stavning. om jag nu inte stavar bra, who cares?  Vafan kollar ni min blogg för? riktigt...

Av Ebba svanberg - 27 augusti 2011 20:41

HAHA!  varför är det fortfarande folk som går in här?!  gå in på min nya blogg som jag skriver på lite då och då. ebbamagdalena.blogg.se checka checka!  liten fråga, vilka är ni som fortfarande kollar efter..1 år?  shiit, längesen jag blo...

Av Ebba svanberg - 27 augusti 2011 20:41

HAHA!  varför är det fortfarande folk som går in här?!  gå in på min nya blogg som jag skriver på lite då och då. ebbamagdalena.blogg.se checka checka!  liten fråga, vilka är ni som fortfarande kollar efter..1 år?  shiit, längesen jag blo...

Av Ebba svanberg - 18 november 2010 09:02


Heeeejsan! Jag är sjuk idag:-( Hmm.... jag vill till skolan! Konstigt, när man är frisk vill man inte vara i skolan. När man är sjuk vill man vara i  skolan;-)   Men imon ska jag ju till skolan:-D Jag är ju så illa tvungen typ... För har ju e...

Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards