ebbamagdalena

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Ebba svanberg - 17 november 2010 19:45

FRÅGESTUND! Ni får fråga vad ni vill!!!!

  INGEN fråga är för dum! :D <33

Av Ebba svanberg - 17 november 2010 18:45

Hejjsan!

Jag är på så otroligt bra humör nu! Jag har varit i Stenungsund med dom bästa! :-D

Dom bästa= Alice och Lina<3


Vi pantade flaskor så vi kunde köpa godis ;-) Vi är så busiga! Sen blev alice kär i en kille som sa hej till oss  hahaha, alice is crazy! så om du killen med GUL mössa läser detta skriv en kommentar;-D

 

Men skolan idag då....

Den vart bra:-) Jag bloggade ju lite förut, och som jag sa så var min syslöjds-lärare sjuk:-/ Så jag fick jobba istället, sen fick vi göra vad vi ville:-D Och sen så hade vi lite olika saker....

Men sen åkte vi hem till Alice och Alice fick skäll av en busschafför:-D Han typ sa att jag och lina inte fick åka i bussen och massa skit...;-)

  Sen åkte vi till stenungsund och så har vi varit där:-D

Kom hem för typ 10min sen.


Men nu måste jag PLUGGA PLUGGA PLUGGA.....;-)

//Ebba Magdalena  




Av Ebba svanberg - 17 november 2010 11:44

Svejjsan hejjsan!

jaa, nu är jag i skolan då.... Jag skulle haft syslöjd nu men hon där läraren är sjuk:-D

Så vi fick mer rast eller sitta inne och jobba och sen göra vad vi ville:-)

 

Men jag behövde igentligen vara på syslöjden ida, för har mycket att göra med det jag jobbar med....


Men en snabb dagens


Dagens kläder

*jeans/tights?

*Linne

*tjockis tröja ;-)


Dagens humör

*glatt

*kan inte blir bättre :-D


Dagens längtan

*fotbollsträning imon:-D

*math på lördag:-D


Men jag älskar vädret som är ute nu! Soligt men kallt hur mys  som helst!:-)

  Jag slutar ju snart, och då blir det att hänga med Alice hem och Lina ska vara med:-D Vi ska "plugga" ;-) Men vi ska faktiskt plugga, vi har ju ett enormt stort prov på fredag:-/


Nu måste jag sluta

// Ebba Svanberg<3

Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards