ebbamagdalena

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Ebba svanberg - 14 november 2010 20:55

Hejsan svejjsan!

Vad gör ni?

Själv tittar jag på ensam mamma söker och lyssnar på musik ;-)

Nu har dom valt vilka som ska hänga med utomlands:-D Och jag har ätit as god middag(som vanligt).

Vad har ni gett era pappor i farsdag-present? Jag och malin gav pappa samma strumpor ;-D haha, Älskar dig pappa<3

 

Pappa du ÄR bäst! Jag älskar dig<3


Nu till dagens.


Dagens kläder

*grått linne

*svarta tights

*jeans kjol


Dagens humör

* Trött trött tröttt

*Glad

*smått deprimerad


Dagens längtan

*Nästa match

*Fotbollsträningen

*Vilma

  Saknade dig idag Vilma, synd att du inte kunde komma på fotbollsträningen:-/


Men jag kände på fotbollsträningen att min kropp har blivit mycket starkare;-D Och trött;-) Men har ju varit mycket nu. haha, låter som en gammal tant ;-)

 

                                                  
              så här kommer jag se ut på måndag;-)

Men skolan imon då. Inte något jag saknat direkt... Orkar inte mer matte, som thomas tvingar oss till varenda lektion:-( Men nu vill jag inte skriva mer om skolan:-/ Då blir man ju bara deprimerad;-)


Långt inlägg? Vill ni ha ett längt inlägg? Ni bestämmer vad det ska handla om! ;-)


//Ebba Svanberg

Av Ebba svanberg - 14 november 2010 16:30

Hur är det i vårvädret!?

Haha, skit i vad jag skrev ovanför;-) jag är så trött och konstig idag;-D

Men har precis kommit hem från fotbollsträningen och duschat och så. Min kropp är helt slut! Jag är så trött orkar knappt gå:-/

Men nu tittar jag på familjen annorlunda:-D Det är faktiskt väldigt bra:-)

  // Trötta Ebba Svanberg  

Av Ebba svanberg - 14 november 2010 11:17

Grattis på farsdag!

Jaa, det är ju farsdag idag:-) Och jag har varit så duktig och köpt typ världens dyraste strumpor till pappi;-D Men han gillade dom jätte mycket! Det var 3 par, och det stog i love dad på två par, och på det tredje var det superman strumpor;-)

Men sen ska jag till torp med pappa och Frida:-)

Och efter det blir det fotbollsträning:-D

  // Ebba Svanberg

Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards