ebbamagdalena

Direktlänk till inlägg 14 november 2010

ensam mamma söker....

Av Ebba svanberg - 14 november 2010 20:55

Hejsan svejjsan!

Vad gör ni?

Själv tittar jag på ensam mamma söker och lyssnar på musik ;-)

Nu har dom valt vilka som ska hänga med utomlands:-D Och jag har ätit as god middag(som vanligt).

Vad har ni gett era pappor i farsdag-present? Jag och malin gav pappa samma strumpor ;-D haha, Älskar dig pappa<3

 

Pappa du ÄR bäst! Jag älskar dig<3


Nu till dagens.


Dagens kläder

*grått linne

*svarta tights

*jeans kjol


Dagens humör

* Trött trött tröttt

*Glad

*smått deprimerad


Dagens längtan

*Nästa match

*Fotbollsträningen

*Vilma

  Saknade dig idag Vilma, synd att du inte kunde komma på fotbollsträningen:-/


Men jag kände på fotbollsträningen att min kropp har blivit mycket starkare;-D Och trött;-) Men har ju varit mycket nu. haha, låter som en gammal tant ;-)

 

                                                  
              så här kommer jag se ut på måndag;-)

Men skolan imon då. Inte något jag saknat direkt... Orkar inte mer matte, som thomas tvingar oss till varenda lektion:-( Men nu vill jag inte skriva mer om skolan:-/ Då blir man ju bara deprimerad;-)


Långt inlägg? Vill ni ha ett längt inlägg? Ni bestämmer vad det ska handla om! ;-)


//Ebba Svanberg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba svanberg - 5 januari 2012 18:34

jag har ju inte bloggat här på något år eller 2. Så loggar jag in och ska bara kolla runt.  Så ser jag hur idioter , riktiga idioter, har ställt frågor om min stavning. om jag nu inte stavar bra, who cares?  Vafan kollar ni min blogg för? riktigt...

Av Ebba svanberg - 5 januari 2012 18:34

jag har ju inte bloggat här på något år eller 2. Så loggar jag in och ska bara kolla runt.  Så ser jag hur idioter , riktiga idioter, har ställt frågor om min stavning. om jag nu inte stavar bra, who cares?  Vafan kollar ni min blogg för? riktigt...

Av Ebba svanberg - 27 augusti 2011 20:41

HAHA!  varför är det fortfarande folk som går in här?!  gå in på min nya blogg som jag skriver på lite då och då. ebbamagdalena.blogg.se checka checka!  liten fråga, vilka är ni som fortfarande kollar efter..1 år?  shiit, längesen jag blo...

Av Ebba svanberg - 27 augusti 2011 20:41

HAHA!  varför är det fortfarande folk som går in här?!  gå in på min nya blogg som jag skriver på lite då och då. ebbamagdalena.blogg.se checka checka!  liten fråga, vilka är ni som fortfarande kollar efter..1 år?  shiit, längesen jag blo...

Av Ebba svanberg - 18 november 2010 09:02


Heeeejsan! Jag är sjuk idag:-( Hmm.... jag vill till skolan! Konstigt, när man är frisk vill man inte vara i skolan. När man är sjuk vill man vara i  skolan;-)   Men imon ska jag ju till skolan:-D Jag är ju så illa tvungen typ... För har ju e...

Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards