ebbamagdalena

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Ebba svanberg - 11 november 2010 20:09

Heejsan svejjsan!

Jag har varit på fotbollsträning nu. Asså jobbigt som f*n asså! Planen var inte spelbar så vi var tvugna att spring. Så vi sprang inne i skolan det var upplyst men läskigt!;-)

Först så kuta jag första rundan. Sen sprang vi samma runda fast man skulle tävla med sig själv:-/ Det gick sådär, men i slutet fick jag sån energi! Jag bara sprang och sprang och sprang... Och sen var jag i mål på 9,35min:-D Jag slog mitt rekord! Jag har sprungit den innan och då tog det 11,33min, så ja jag slog mitt rekord! *stolt*

  Sen så skulle vi in i omklädningsrummet och göra massa övningar:-D Vi gjorde typ alla slags armhävningar som finns. Sen gjorde vi magövningar:-) Sen lite benövningar:-D Som sagt det var as jobbigt, man darrade i hela kroppen!;-)

Så har aldrig varit så skönt att en träning i slut, men otroligt roligt var det!:-D

Men nu har jag dushat och ska äta:-)


Pussizar//

E-M

Av Ebba svanberg - 11 november 2010 17:04

Hallojsan i lingonskogen!

Jag har precis bytt om till fotbollskläder, men kom på att det är om en timme :-(

     


Pussizar//

E-M

Av Ebba svanberg - 11 november 2010 15:17

Heejsan!

Jag har nog alldrig varit så trött på skolan som jag är nu!

Thomas är så otroligt jobbig! Vi har typ matte hela tiden och engelska!:-/Men nu är skolan slut, och jag är as trött! Men får dricka något så jag får llite energi;-)

Fotbollsträning är det sen:-D Kommer  bli jätte kul! Jag får ju träffa Vilma och Julia då är det alltid kul!:-) Har inte träffat henne på länge nu:-(

Men nu lyssnar jag och syrran på musik:-) Men hon ska gå nu:-D Jippie;-)

Lyssnar på denna:-) Var jätte länge sen, hörde den på tv och tänkte att jag bara var tvungen att lyssna på den:-D

  Men jag kan la köra en dagens lite längre ner:-)  

Dagens kläder

*Jeans-tights

*Tröja

*Vit tjock-tröja


Dagens humör

*TRÖTT

*glatt


Dagens längtan

*fotbollsträning

*Vilma

 

 Komentera vad ni vill att jag ska skriva ett LÅNGT inlägg om, ni bestämmer helt!:-D


Pussizar//

Ebba Magdalena  





Av Ebba svanberg - 11 november 2010 07:54

heejsan!

Jag ska till skolan idag:-( Gud jag är såå otroligt trött på skolan! Bara massa läxor!:-S

Men nu tittar jag på tv, och det är också tråkigt:-(


     


Pussizar och godmorgon//

Ebba Magdalena  

Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards