ebbamagdalena

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Ebba svanberg - 3 november 2010 22:21

Godnatt!

Snart ska jag nana gott! :-)

 

Godnatt

//E-M 

Av Ebba svanberg - 3 november 2010 21:06

Halluu!

Jag tittar på tv nu. Tittar på "berg flyttar in". Hon flyttar in hos björn gustav/fsson. Han är ju rolig;-) han har tvångstankar:-/ 

Men imon ska jag nog till göteborg med mamma:-D Men bara kanske:-/ Jag vill jättegärna dit!

  titta så fint det är i Göteborgsstad:-D Älskar göteborg!(L)


Pussizar//

E-M

Av Ebba svanberg - 3 november 2010 19:55

Helluu!

Jag har ätit god middag nu:-) Det blev gott kött och nåt äckligt ris :-) Och en god sås till det, var som grädden på moset ;-)

 

Okejj, så här såg maten inte alls ut. Men hitta ingen annan bild;-) hahah, busigt Ebba ;-D Lyssnar fortfarande på mina härliga sommarlåtar! dom är bäst! ;-)

Men nu har jag inte mer att skriva för nu ska jag skypa med nåra:-)


Pussizar  

 

Av Ebba svanberg - 3 november 2010 16:51

Halojjsan!

Idag har jag haft tråkigt all day long:-(

Men sen ringde mami och sa att vi skulle till Danmark på Torsdag:-) Och ta färjan och bara vara där över dan:-) och jag älskar att åka färjan, för då kommer Ebba få en parfym:-D Och det behövs! Och så kan man ju spela på sånna där spelgrejjer, och jag vinner nästan alltid när jag spela så det kan ju bara bli bra! :-D

Men just nu lyssnar jag på musik:-) för jag älskar musik! Lyssnar på "Dynamite" och nåra sånna låtar. Jag lyssnar bara på sommarlåtar, för det är så höstigt ute nu;-) Och då vill jag  bara ha sommar! ;-)

Får sån sommar-feeling av denna låten! Älskar den verkligen:-)

Kör en dagens nu då:-)


Dagens kläder

*vitt linne

*lack tights

*Adidas tröja


Dagens humör

*hyfsat glad

*tråkigt


Dagens längtan

* Danmark

*helgen/cup

*osv..

 

jag ser la ut ungefär så här idag. Förlåt för suddig bild!


Asså allvarligt, ser på "Lyxfällan" nu. Hur kan man få såå dålig ekonomi?!;-) Tycker allvarligt synd om dom som är med i det programet!

  Asså tycker mitt hår ser så jävla kul ut på denna bilden! Hade typ en hel hårsprays-flasla i håret. och tuperade det "lite";-) Saknar den kvällen sååå mycket! Vi hade så kul. Vi blev jagade av fjortisar, en gubbe som tog våran klubba, utskällda av en tant med stor hund och ett barn, och bortschasade av en gubbe;-) Mycket fattar ni nig inte, men det går typ inte att skriva om allt som hände! Det hade blivit ett LÅNGT inlägg då! :-)

Men kommer aldrig gkömma den kvällen! Minnen för livet! :-) Älskar er mina tjejor!:-*

Pussizar// E-M




Av Ebba svanberg - 3 november 2010 13:26

Hejsan i vårvädret!

Hahah... inte direkt, det haglar så in i...:-) och det oskar och blixtrar också:-) Fast det är ju inte så kul:-/ Asså när det började hagla så stäjjde jag mig vid fönstret och blixten typ var precis utanför fönstret! ;-D Fast sen kom oska precis efter så då blev jag rädd, asså den kom så oväntat jag är faktiskt inte rädd för oskan längre;-)

Men det var det jag ville säga, eller en sak till ska jag säga JAG SKA  KÖPA EN SYSTEMKAMERA! :-D För jag har velat ha det så lönge nu, och pappa vill också ha en. Fast det är JAG som ska köpa den så får spara pengar ett tag men snart ska jag köpa en systemkamera:-D


Hejdå:-)


I love you//

E-M

  Älskar dig Musse ( Alice häst)  

Av Ebba svanberg - 3 november 2010 12:17

Hejjsan!

Nu har jag städat min gaderob i typ en timma! Asså jag har typ slängt massa kläder för dom är för små, och jag har så himla mycket sommarkläder! Men nu ligger dom inte i gaderoben längre;-) Nu är det bara vinter/höst-kläder som ligger i gaderoben:-) Har tänkt på det riktigt länge, att jag måste fixa gaderoben men har aldrig hhaft tid. Men nu hade jag så tråkigt så, nu är det gjort! Och det är inte bara tråkigt, lyssnar man på musik samtidigt så kan man ju dansa;-) haha! Och så kan man prova massa gamla kläder som ser helt förjävliga ut;-)hahah:-D

Fast inte bara fula kläder, en del fina som man inte använt på länge:-)

  hahaha, den kjolen hade jag på mig på julafton förra året. Och har inte använt den efter det;-) hihihi... så är det typ med alla mina kläder:-)

Men nu vet jag inte vad jag ska göra:-( tittar på Brooke knows best nu:-) Det är typ nåt marathon med det, och jag har sett ALLA programen! :-/

Men nu har jag inget mer att säga tror jag, men ni får ha det roligt åt mig nu tycker jag, men Hejdå!


Pussizar  


Av Ebba svanberg - 3 november 2010 09:34

Hejsan!

Nu har jag precis vaknat typ. Och jag vet inte vad jag ska göra:-(

Någon som vill "leka" med Ebba idag? ;-)

Men glöm inte att komentera vem ni vill ska vara gästbloggare!

Men nu måste jag gå och äta nåt!;-) Hejdå!


Pussizar!  

 

Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards