ebbamagdalena

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Ebba svanberg - 13 november 2010 23:10

Godnatt!'

  //Ebba Svanberg  


  

Av Ebba svanberg - 13 november 2010 19:24

Hejsan hoppsan!

Den här dagen har verkligen varit PERFECT!

Först va jag med söta syrran i stenungsund:-D Köpte farsdag present:-D Värsta perfekta presenten kan jag lova!

 

Sen spela jag Fotbollsmatch:-D Alltid lika kul!

Den började med att Nathalie gjorde mål! Du är så otroligt grym sötnos:-)

Sen gjorde dom mål:-/ Sen hade vi så otroligt många målchanser men den gick inte in i mål :-( (jag var back) Sen kommer Vilma från ingenstans. Och skjuter en boll som går över ALLA, och in i mål!!! :-)

Och då var det ungefär 10min kvar av matchen....

Och dom hann inte göra mer mål! Vi vann med 2-1!:-D

  Jag är så otroligt stolt över er bruttor;-D (L) Först vinner vi Crawford-cup förra helgen. Sen denna mathen mot Azalea bk :-D

Och nu har jag ätit jätte god middag, och äter MASSA godis:-P Och tittar på film, den är jätte roligt;-)

 


// Ebba Magdalena  



Av Ebba svanberg - 13 november 2010 10:38

Heejsan hoppsan tralelalela!

Jag har dushat och ska in till stenungsund idag:-) Jag ska dit med Rebecka sötnos, och Vilma min bästis:-D Vi ska köpa farsdag-present :-D 

 

// Ebba Magdalena  

Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards