ebbamagdalena

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Ebba svanberg - 9 november 2010 21:50

Hallojsan!

Jag har precis dushat och har gjort mig iordning nu för sova:-)

Men så precis så fick jag ett sms om Teresa fidalgo. Asså det står ju att om man inte tror henne så ska man söka på hennes namn på google. Det är sant att hon dog och nu vet jagg historien!:-D Hon dog i en bilolycka, sen några år senare var det en bilolycka på samma gata. När det var en som filmade som överlevde i bilen och det ser ut som det står ett spöke(Teresa fidalgo) på kanten av vägen, och sen så har andra gjort om filmen så det ser verkligare ut:-) haha, var bara tvungen att skriva om det för ALLA pratar om det sms:et.


Men nu pratar vi inte om spöken mer, det är ju bara läskigt;-)

jag har skypat med Eva, Alice och Dahlin:-) Det var as rolig och William tror jag det var frågade om jag kunde skriva att han var bäst på min blogg, så här är det: Du är inte bäst;-) hahah:-D

  Pussizar och godnatt//

E-M  



Av Ebba svanberg - 9 november 2010 19:21

Heeejsan!

Asså jag har haft det bäst idag! Först för att det snöa och jag ÄLSKAR snö! Och jag var med i snöbollskrig och satte två i ansiktet(a) haha, jag är så busig;-)

Och sen efter skolan hängde jag med Alice hem:-) Vi hade jätte kul! Och spelade in låtar på datan, och tog in hästarna:-) Och jag fick en 2 meter stor häst på mig:-/ Hahah, eller mankhöjden var 1,67 men huvudet var typ 2 meter upp:-) Och den är lite läskig bara för det!;-)

  Älskar bara den här bilden, vill bara åka till Österrike eller nåt sånt och åka skidor hela dagen! Det har jag adrig sagt, att jag älskar att åka skidor och har gjort det sen jag var typ nyfödd;-) Och man blir ju bättre och det blir roligare! jag är galen för jag är överallt i baken;-)


Men över till skolan igen. Jag hade spanska först:-/ Inte kul och våran lärare  var sjuk som vanligt:-)

Sen svenska och bara att läsa:-) rast, sen svenska igen:-) Sen hade jag matte och lite annat. Men min fröken som jag har på Tisadagar är så otroligt SEG! Och hon bara pratar och pratar och pratar....;-) Och så är det hela dagen:-)


Komentera på nu!! Vad vill ni att jag ska skriva om i ett LÄNGT inlägg:-D


Pussizar//

E-M  

 


Av Ebba svanberg - 9 november 2010 07:58

HEEEJJSAAN!

ojj haha, jag är så otroligt glad idag, för det SNÖAR! :-D

Men jag ska åka till skolan nu, spanska direkt på morgonen:-/

 

ååå, vad mysigt! :-)


Pussizar//

E-M



Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards