ebbamagdalena

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Ebba svanberg - 4 november 2010 22:08

Godnatt på er!

Jag ska upp tidigt imon! Så Godnatt!

 

Ni gör min dag!


Pussizar//

E-M  

Av Ebba svanberg - 4 november 2010 21:23

Hejjsan!

Här har ni fler bilder på huset:-) Men det är INTE fint nu!;-)

  hahah, rosa-rummet;-D

  Älskar utsikten!

  Köket :-)

  Hahaha, vardagsrummet:-)


Det var dom bilderna:-P Hopps ni har en bra kväll! för det har jag!;-)


Pussizar//

E-M

Av Ebba svanberg - 4 november 2010 20:03

Halojjsan!

Jag lyssnar på musik nu:-) jag typ lever för musik och fotboll! Älskar verkligen Musik!

  Ojj det blev en liten bild(a)

Men jag är så nervös! tänk om vi vinner huset! Eller ja vinner vi tävlar ju inte direkt om det. Men det är ju några till som bjuder på det också, och vi har högsta budet men dom kan ju bjuda över och då hoppar vi av:-( Men man får ju hoppas på det bästa :-)

   Lägger in en till bild på huset:-) Det finns faktiskt ett vindruvsträd i växthuset;-)

Men jag längtar så otroligt mycket till imon! Nu ska min andra syster också med till Danmark:-D Så det blir ju hur mysigt som helst!

  ååå, jag längtar!


Pussizar//

E-M

Av Ebba svanberg - 4 november 2010 15:29

Rösta vem ni vill ha som gästbloggare :)<3

//E-M

 

Av Ebba svanberg - 4 november 2010 15:13

Halluujjsan!

Jag har varit i Göteborg nu, jätte mysigt verkligen! först åkte vi dit så ringde vi min andra syster och hon var ändå i Göteborg så vi mötte henne och så ollade vi i några affärer snabbt! Och sen fikade vi på café "Festival":-) Mysigt, men dom som jobbade där var lite sura eller nåt ;-)

Men längtar såå mycket till imon! Kommer ju bli såå mysigt och så kommer jag ju få lite saker antagligen(a)

Men det bäst för idag är ju att vi håller på och bjuder på ett hus! Fast det är typ röttet men om vi köper det så ska vi renovera det från grunden! :-) Och jag vill ju gärna flytta, är väldigt trött på vårat lilla hus! Slänger in en bild på det för er:-)

  Det ser ju inte så fint ut nu, men det kommer det bli kan jag lova:-) Jag kan ju säga att det ligger på Bäckmans väg;-) <3


Pussizar//

E-M

Av Ebba svanberg - 4 november 2010 10:37

Hallojjsan!

Jag ska till Göteborg nu:-) Så ingen update idag, kanske ikväll.

Men ska till Danmark imon med mami och Frida:-D Bara över dagen, men vi sk ha världens mysdag! Och sen på kvällen blir det fimkväll hos en i min klass:-) Och i helgen blir det fotbolls-cup:-D bästa lovet ever! :-D

Men kör en snabb dagens:-)


Dagens kläder

*gul sebago tröja

*jeans


Dagens humör

*soligt!


Dagens längtan

*DANMARK!


Dagens ordspråk;-)

Tänk på gårdagen

Längta till imon

lev idag :-)


Pussizar//

E-M

 

Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards