ebbamagdalena

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Ebba svanberg - 8 november 2010 21:55

Heeej!

Eller ska väll säga godnatt!  blir sista inlägget för denna dagen :-)<3

  Pussizar & Godnatt!

// E-M

Av Ebba svanberg - 8 november 2010 19:25

Heeej!

Jag har precis dushat och har ätit middag, tänkte ni ville veta det;-)

Men jag hade så tråkigt att jag tänkte att jag skulle blogga lite:-)

Men jag började ju skolan idag igen. Det gick förvånans värt snabbt;-)

Men dagen började såhär: Det började att jag hade gympa, helt okej;-) Hade volleyboll:-/ jag suger på det!;-) Sen rast, engelska, matte, rast, matte, lunch(äcklig!!!!)

Och sist men inte minst bytte vi platser:-) Äntligen!!:-D Vi har inte gjort det på jätte länge och har verkligen tröttnat på att sitta bredvid Anton!!!;-)

Nu sitter jag bredvid Linnea:-) Kanske inte precis den jag hade tänkt men helt okejj:-) Men erik sitter bakom mig:-/ hahah, ne men han är okejj;-) "lite" jobbig bara;-)

 

Men komentera vad det  är ni vill jag ska skriva om i ett LÄNGT nlägg snart:-)


Pussizar//

E-M  

Av Ebba svanberg - 8 november 2010 15:12

Hallojsan!

Nu har jag varit duttig;-) Och har pluggat! Har skrivit en recension som ska lämnas in imon:-/ Började med den nu(a) Var tvungen att göra en ny. Min gamla sög!

Skriver om "Twilight", Den är väldigt enkel att skriva om, den skriver sig nästan själv:-D   Titta vad fin boken är;-)


Dagens nu då.


Dagens kläder

*H-tröja(baseballtröja) Gina tricot

*Tröja från JC

*svarta jeans


Dagens humör

*TRÖTT

*glad


Dagens längtan

*fotbollsträningen imon:-)

*Alice

* Nästa fotbolls-cup:-)


Dagens ordspråk

surt sa räven, om rönnbären;-) haha, älskar den;-D


 

Tyckte denna bilden var väldigt gullig faktiskt!

Och älskar den låten, den är bäst!

Men nu måste jag fortsätta plugga:-( Buhu;(


Pussizar//

E-M  


Av Ebba svanberg - 8 november 2010 10:47

Hejsan!

Jag är i skolan nu då, ska in har rast:) Men nu är rasten slut så hej då!


Pussizar//

E-M  

 

Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards