ebbamagdalena

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Ebba svanberg - 7 november 2010 20:46

Helluuu!

Nu har jag varit duktig! Jag har pluggat "Afrika":-/ det är verkligen inte roligt!

Och i slutet  av denna veckan ska jag ha mitt "STÖRSTA" prov under hela min skoltid:-( och jag började plugga nu:-/ kommer inte gå bra för mig:-( buhu!

  Men kör dagens nu


Dagens kläder

*Adidas tröja(pastell färger typ)

* vitt linne

* mjukisbyxor


Dagens humör

*trött

*Glatt


Dagens längtan

*nästa helg!!

*Nästa fotbollsmatch!

  (Älskar bilden!)

Jag har köpt en ny bok idag, tusen gånger starkare. Den har ju kommit ut på bio så tänkte att jag kunde läsa den:-) Den verkar jätte bra!

 

Men glöm nu inte att komentera vad ni tycker jag ska skriva ett LÅNGT inlägg om!:-)


Pussizar  



Av Ebba svanberg - 7 november 2010 16:27

Hejjsan!

Jag har jätte tråkigt nu!:-( Men ni får bestämma vad jag ska skriva om.

Jag kan skriva om precis vad ni vill! :-)


Så kommentera vad ni vill jag ska skriva om, Det blir ett LÅNGT inlägg det lovar jag!:-)

 

pussizar och kramar//

E-M





Av Ebba svanberg - 7 november 2010 12:30

Hejjsaan!

Jag har spelat match hela morgonen:-) Det var as roligt verkligen! Vi var bara 12 stycken, och vi spelar 11-manna. Så, ja det blev ju bara en avbytare men det var roligt!

Resultatet jaa, vi sög rent ut sagt! Hahah, det blev 6-0 till dom:-/ men matchen var så otrolit rolig så bryr mig inte såå mycket:-)


Men nu när jag är hemma(kom precis hem), vet jag inte alls vad jag ska göra:-/

Men jag skriver mer om jag ska göra nåt den:-)

  Bilden är från elljus-cupen:-) Sista matchen.


Pussizar  



Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards