ebbamagdalena

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Ebba svanberg - 8 oktober 2010 23:16

Heej <3


nu slutar jag blogga för idag, och ska nana sen:) inte redan, nu tittar jag ju på film:) <33


Godnatt   


  

Puss  

Av Ebba svanberg - 8 oktober 2010 22:30

Heej <3


Nu är det idol igen, hoppas ju på Andreas Weise<3

Han är ju så söt:) 


Nu när man mår bättre känns ju allt på topp, och känner sig på riktigt kul-humör:) Vill ju bara vara med mina kompisar:) och få prata tjejsnack, saknar ju mina kompisar. specielt Vilma och Olivia <3 mina absoluta bästisar, så nu har jag berättat det för er!<3 nu vet ni ju typ allt om mig:) <33 hahah :D


ajja nu får jag ta och titta på Idol, och slappa resten av kvällen<3 :) 

Imon har jag inga planer, än så länge;)

Och sen blir det att nana :) vilket jag behöver:D


Puss på er<3 eran EBBA   



Av Ebba svanberg - 8 oktober 2010 20:13

Heeeej<3


Nu sitter man här och tittar på idol:)

Älskar det, hejar på Weise:) Vilka hejar ni på?


Nu kommer en bild på mej och syrrorna:) <33


  

Vi hade lite flummigt, så förlåt att bilden blev lite suddig. 


NU TYCKER JAG ATT NI SKA KOMENTERA PÅ,  OCH FRÅGA PÅ!:)) <33



Puss  



Av Ebba svanberg - 8 oktober 2010 17:12

Heej <3


känner mig stolt nu, har städat typ hela huset nu. För min underbara Mamma <3 Älskar dig <3


Sen blir det ju att städa mitt rum;) inte renaste laget nu;) heheh :)


Men nu börjar min syrra säga att jag ska städa hallen, så det är la bara att börja :) haha:)


Ha det super  


Eran Ebba <33


Av Ebba svanberg - 8 oktober 2010 10:55

Heej<3

nu har jag tittat på kameror och tror jag har hittat den rätta:)


Visst är den fin! :)


  


Måste bara ha lite mer pengar, men den är inte så dyr. Men vill ju igentligen ha en systemkamera, men alldeles för dyra!:/


Puss  

Av Ebba svanberg - 8 oktober 2010 09:49

Hej:)


var inne på sisters och tiita på jeans, och gissa vad jag hittade!


Ebba jeans! :D måste bara köpa dom!<3


Är dom inte snygga? :)


  Eller vad tycker ni? Ska Ebba köpa Ebba-jeans? <33 komentera om vad ni tycker! :)


Puss  


 


Av Ebba svanberg - 8 oktober 2010 08:41

Heeej<3


Vet inte riktigt varför jag är vaken, eftersom jag är SJUK! :( Inte kul!:/


Måste ju bli frisk till helgen, För då blir det ju Stenungsbaden för mig!!:D Ska dit med fotbollslaget:) 


Men jag bloggar mer sen!:) Jag lovar! :)


Puss på er! eran Ebba!<33 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards