ebbamagdalena

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Ebba svanberg - 28 oktober 2010 20:58

Hejsan!

Förlåt mig för dålig update det sista dagerna. Men har haft såå mycket att göra och mycket kompisar:-) Men jag kan ju börja ju med att berätta om dagen:-D Först var det ju skolan som vanligt:-/ Och det gick la sådär, vi bar lite pratiga och thomas är ju som han är;-) Men sen sista lektionen vart det Spanska, vi titta på nån spansk film;-) den hette kula och handlade om en kille som hette kulan;-) hehe:-D

Och sen så skulle ju jag Alice, Elin och Ludde vara med varandra:-D vi gick till Tempo och köpte godis:-) köpte massa blåa klubbor;-) och sen så gick vi hem och så:-)


Sen vart det fotbollsträning:-D Jätte kul var det! Men jag och alice kom försent*generad*. för alice mamma körde fel;-) haha:-D  och när vi kom så hade vi bara skott-anfall och försvars övningar:-) typ det roligaste, förutom match:-D


Sen dusha jag och åt middag:-) och nu sitter jag här och skriver:-)

Och jag lover ska bli bra update nu!;-) men jag ska åka och köpa godis nu, för vi ska kolla film i skolan imon:-D så får vi ha godis!;-D


Hej då!



PUSSIZAR till er från mig !  


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards