ebbamagdalena

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Ebba svanberg - 12 oktober 2010 18:34

Heej<3


Dagen har vart rolig! I skolan var det väl helt ok. Men sen följde man ju med Eva hem, Alice och Ida var också med:) Vi hade kuligt! <3 hoppade studsmatta, längesen!:)


Men efter det köpte man nya innefotbollskor, dom jag visa på bild innan :)dom sitter som en smäck;) Och så har man ju köpt present till pappa då:) det var kanske inte den roligaste presenten, men den var bra!


Men missa fotbollsträningen;( inte kul! :/ förlåt att jag missa den tjejor! <3:) ska inte hända igen! :*


Men nu ska man snart äta middag:)


Så måste gå nu! 


Pussar!  


  



Av Ebba svanberg - 12 oktober 2010 12:59

Heej<3

är i skolan nu, väntar på att bli insläppt till omklädningsrummet. ska ha gympa:/


Sen blir det att vara med Alice och Eva :)<3

Vi ska vara busiga;) Så se upp för oss;)


Men nu ska jag ha gympa:)


Puss  

Av Ebba svanberg - 12 oktober 2010 07:58

Godmorgon! 


Nu är jag  vaken äntligen, asså går inte att väcka mej på morgonen! :) sover som en "stock";) hehe:)


Men nu är jag ju vaken, och är trött. Men jag klarar mej:) Sen är det ju skolan, efter det ksk jag ska vara med Amanda, annars blir det att köpa fotbollsskor, det är ju inne fotbollsträning idag:) men ska jogga innan:)


och jag har hittat världens syggaste fotbollsskor, eller ja, nu överdriver jag. Men dom är snygga:)


Här är dom


  


Visst är dom heta:)


Men nu måste jag dra till skolan:) men  bloggar ju mer sen såklart:)


Puss på er  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards