ebbamagdalena

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Ebba svanberg - 22 oktober 2010 23:09

Hejsan!

Eller ja, Godnatt:* <3

nu ska jag gå och lägga mej snart:-) så GODNATT!


PUSSIZ   


  Tänkt mycket på er idag! :-D <3 puss på er:-*

Av Ebba svanberg - 22 oktober 2010 21:59

heej<3

nu börjar Idol igen snart:-D hoppas inte Minnah kommer åka ut igen:-) hon gjorde ju världens bäst comeback!!:-)


Nu går jag men ni får ha en bra kväll och natt! :-)


Pussizar till er bästa! :-* <333  



Av Ebba svanberg - 22 oktober 2010 19:35

Hejsan!

Nu tittar jag på postkodmiljonären:-( inte kul! Men sen är det IDOL!! men Alice har ju hoppat av och hon var en av mina favoriter:-( <3


Och jag som skulle vart med Alice och Elin idag:-( Men det blir ju att vara med dem på torsdag nästa vecka:-D Så det längtar jag till mycket! :-D


Men till dagens nu då:-D


Dagens humör

*hyfsat bra:-)

*Lite ledsen eftersom man är sjuk:-(


Dagens kläder

*Mysbyxor :-)

*nån skön tröja:-D


Dagens längtan

*Alice och Elin:*

*Vilma och Julia:*


Ja, det var väl dagens det:-D


Hej då! :-D


                                                  
                Hehe bilden kommer från när jag skypa med Alice och Elin förut;-D tog smygbilder på dem:-D heheh Ebba är busig;-D


Pussiz   




Av Ebba svanberg - 22 oktober 2010 15:40

Hejsan!


Nu skypar jag med Alice och Elin:-D as roligt!:-)

Och nu är Alexander och Eva med också:-D

så nu måste jag gå:-D heheh


Pussiz <33


 

Av Ebba svanberg - 22 oktober 2010 09:59

Hejsan!


Jag är fortfarande sjuk, men är frisk imon;-) för det måste jag ju vara! :-D Men jag är ju såklart ledsen för att jag inte är frisk ännu, för jag skulle ju vara med Elin och Alice idag:-(


Men nu tittar jag och har tittat ett tag på "Rachel Ray", mitt favorit program för några år sen:-D och de pratar om Twilight, och hon som spelar Rosali är med:-) hehe;-) tänkte att ni ville veta det:-D


Imon då är det Vallens ifs avslutningsfest hoppas det kommer några:-D Vilka kommer? :-)


Hej då!


  Pussizar till er, dom bästa!  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards