ebbamagdalena

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Ebba svanberg - 20 oktober 2010 20:22

Heej<3


nu ligger jag i sängen, och måste bli frisk till imon:) För då är det ju match mot

Ik Zenith eller hur det nu stavas ;-)

Men man längtar ju inte till spanskan imon, ska ju ha spanska prov:-/ Har inte tränat nåt:-/ Busiga jag ;-) hahah:-D


Nu tycker jag ni ska börja komentera på! :-D och ställa frågor! INGA frågor är för dumma! :-)


Men nu ska jag titta på "bonde söker fru" hahah:-D det gillas av mej;-)<3


Pussizar   Bloggar såklart mer sen! :-D


  

Hej då (L)

Av Ebba svanberg - 20 oktober 2010 08:54

Heej<3


Nu är jag sjuk:-( Jag har öroninflammation tror jag :-( inte kul!!!!

 Och jag som skulle vara med Natta! :-( Men vi får göra nåt nån annan dag:-)


Men ja, nu när man är sjuk så vet jag inte vad jag ska göra!! Har ni några förslag?:-)

Men nu tittar jag på "vakna" men det är ju slut nu:-(

Men en sak längtar man ju efter HALLOWEEN!(stav.)

För jag ska ju gå med sötaste Julia! :-) och kanske några fler förhoppningsvis:-)


Men iallafall Hej då :*


Pussizar  


    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards