ebbamagdalena

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

Snart fotbollsträning :-)

Av Ebba svanberg - 26 oktober 2010 14:50

Hejsan!

Jag har typ precis kommit hem nu, skönt! jag har varit så trött idag. Och till och med gråtit :-( det är inte varje dag man gör det! :-) Men nu iallafall tittar jag på tv, jag tittar på "livräddarna på Bondi beach". Faktiskt roligt! En som precis mosat sin tå  Haha jag har lite konstig smak när det gäller program ;-D och så simmar dom väldigt roligt! :-)

Men ja, jag kan ju skriva lite om skolan idag:-) När jag kom till skolan hade jag spanska:-) Det gick rätt bra! men var ju sjuk i torsdags förra veckan så missade lite (för er som inte vet, så har jag spanska på tisdag och torsdag) . Så jag har missat lite:-) Men det gick helt ok ändå:-) sen hade jag svenska när spanskan var slut:-/ Ebba gillar inte svenska!;-)  Och så har jag haft svenska några till lektioner och gympa sista lektionen. Fast jag var inte med på gympan:-/ för jag hade ont i huvudet!:-(


Och nu har jag bara tråkigt! För jag skulle vara med Alice idag, men hon hade lovat sina föräldrar att inte göra nåt med nån idag:-( men imon du smäller det!;-) då ska jg och Alice rida, på hennes söta häst Musse!:-)


Nu till dagens!


Dagens kläder

*glitter tröja/lång

*tights

*underkläder;-)


Dagens längtan

*Alice imon :-)

*Vilma !


Dagens humör

*smått ledsen

*glad

*irreterad


Det var dagens, som ni ser har jag väldigt konstigt humör:-) men det har hänt lite i skolan:-/ Men det blir nog bra i skolan imon hoppas vi på!:-D


Så sen är det fotbollsträning och det kommer ju äga såklart ! :-D Så ska vi jogga innan! :-) och sen blir det inneträning. Och sen när träningen är slut åker man hem dushar, och äter middag. Sen blir det att blogga ! :-D


Men det var det! Hej då!:*


PUSSIZAR till er alla !   

 



 
 
Ingen bild

Rebecka

26 oktober 2010 20:17

Varför kom du inte på träningen ? :(

Ebba svanberg

26 oktober 2010 20:44

Jag hade jätte ont i huvudet :( Men kommer till skolan imon :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba svanberg - 5 januari 2012 18:34

jag har ju inte bloggat här på något år eller 2. Så loggar jag in och ska bara kolla runt.  Så ser jag hur idioter , riktiga idioter, har ställt frågor om min stavning. om jag nu inte stavar bra, who cares?  Vafan kollar ni min blogg för? riktigt...

Av Ebba svanberg - 5 januari 2012 18:34

jag har ju inte bloggat här på något år eller 2. Så loggar jag in och ska bara kolla runt.  Så ser jag hur idioter , riktiga idioter, har ställt frågor om min stavning. om jag nu inte stavar bra, who cares?  Vafan kollar ni min blogg för? riktigt...

Av Ebba svanberg - 27 augusti 2011 20:41

HAHA!  varför är det fortfarande folk som går in här?!  gå in på min nya blogg som jag skriver på lite då och då. ebbamagdalena.blogg.se checka checka!  liten fråga, vilka är ni som fortfarande kollar efter..1 år?  shiit, längesen jag blo...

Av Ebba svanberg - 27 augusti 2011 20:41

HAHA!  varför är det fortfarande folk som går in här?!  gå in på min nya blogg som jag skriver på lite då och då. ebbamagdalena.blogg.se checka checka!  liten fråga, vilka är ni som fortfarande kollar efter..1 år?  shiit, längesen jag blo...

Av Ebba svanberg - 18 november 2010 09:02


Heeeejsan! Jag är sjuk idag:-( Hmm.... jag vill till skolan! Konstigt, när man är frisk vill man inte vara i skolan. När man är sjuk vill man vara i  skolan;-)   Men imon ska jag ju till skolan:-D Jag är ju så illa tvungen typ... För har ju e...

Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards