ebbamagdalena

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Älskar dig Rebecka (L)

Av Ebba svanberg - 31 oktober 2010 11:10

Hejsan!

Nu ska jag tydligen reklamera Rebecka:-) för att du skrev en sån undebart fin text till mig!

här kommer den!


Ebba detta e till dig ,

Vi har känt varandra rätt så länge nu , och jag har alltid varit säker på en sak. Att jag älskar dejj (L) <3

Du finns altid här för mig och jag lovar att jag alltid finns för dejj <3

Du kan alltid räka med mig gumman , vad det en gäller <3
För jag kommer alltid stå vid din sida <3

Due heellt fantastiskt vacker och så himla snäll <3
Due så himla underbar ebba så det går inte att fatta. <3

Man kan alltid lita på dig till10000 % <3

Ingen Ebba = Ingen Rebecka <3

Jag älskar dejj Ebba Svanberg och kommer alltid göra det <3

Du finns alltid i mitt hjärta och där kommer du stanna (L) <3<3<3

Älskar dejj nått otrolgt <3



Rebecka den var verkligen helt undebart fin ! :-*


så när du skriver så fint om mig kan ju jag skriva lite om dig:-)



Rebecka detta är till dig!


Rebecka dig har jag känt sen dagis, och vi var verkligen bästa vänner då.


Men sen började vi i skolan och vi kommer i olika klasser:-( Jag försökte verkligen byta jätte länge, men rektorn sa att jag inte fick:-/


Och vi har la inte varit så mycket med varandra, träffat varandra i skolan och på fotbollsträningarna. Men inte mer än så.


Men nu är vi jätte bra kompisar!(L) och det är jag glad för!

För du är en så otroligt snäll och söt kompis!


Utan dig är jag halv! Utan min döda fotbollsspelare är jag en helt vanlig clown;-)


Jag älskar dig Rebecka, och hoppas att vi är vänner livet ut. och även uppe bland molnen(L)


Älskar dig min sötaste Rebecka  


så det var det jag ville skriva:-)


Pussizar så länge  


ps. vilma ring mig  

 
 
Ingen bild

Rebecka

1 november 2010 10:29

ebba, du eheöt underbar

Ebba svanberg

1 november 2010 19:14

Rebecka du är undebarare (L)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba svanberg - 5 januari 2012 18:34

jag har ju inte bloggat här på något år eller 2. Så loggar jag in och ska bara kolla runt.  Så ser jag hur idioter , riktiga idioter, har ställt frågor om min stavning. om jag nu inte stavar bra, who cares?  Vafan kollar ni min blogg för? riktigt...

Av Ebba svanberg - 5 januari 2012 18:34

jag har ju inte bloggat här på något år eller 2. Så loggar jag in och ska bara kolla runt.  Så ser jag hur idioter , riktiga idioter, har ställt frågor om min stavning. om jag nu inte stavar bra, who cares?  Vafan kollar ni min blogg för? riktigt...

Av Ebba svanberg - 27 augusti 2011 20:41

HAHA!  varför är det fortfarande folk som går in här?!  gå in på min nya blogg som jag skriver på lite då och då. ebbamagdalena.blogg.se checka checka!  liten fråga, vilka är ni som fortfarande kollar efter..1 år?  shiit, längesen jag blo...

Av Ebba svanberg - 27 augusti 2011 20:41

HAHA!  varför är det fortfarande folk som går in här?!  gå in på min nya blogg som jag skriver på lite då och då. ebbamagdalena.blogg.se checka checka!  liten fråga, vilka är ni som fortfarande kollar efter..1 år?  shiit, längesen jag blo...

Av Ebba svanberg - 18 november 2010 09:02


Heeeejsan! Jag är sjuk idag:-( Hmm.... jag vill till skolan! Konstigt, när man är frisk vill man inte vara i skolan. När man är sjuk vill man vara i  skolan;-)   Men imon ska jag ju till skolan:-D Jag är ju så illa tvungen typ... För har ju e...

Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards