ebbamagdalena

Direktlänk till inlägg 6 november 2010

Rubrik saknas

Av Ebba svanberg - 6 november 2010 10:23

Hallojsan!

Jag har ju lite lovat att berätta hur min dag igår var, såå ja det är la bara att börja:-)


Jag skulle ju till Danmark igår så jag var tvungen att gå upp typ klockan 7 eller nåt för att hinna med båten:-/ Jag hatar att gå upp tidigt! Men jag gjorde mig iordning och så åkte vi till båten:-) Jag hade tänkt sova i bilen men var så stressad(trodde vi inte skulle hinna med båten), Så jag kunde inte sova:-/ Men vi kom fram typ en halvtimme innan vi skulle kommit igentligen. Så vi gick in till terminalen vänta på min andra syster. Sen gick vi på båten:-) sen på båten så åt vi och spelade och typ pratade väldigt mycket! Väldigt mysigt! Och i Danmark så gick vi och kolla i affärer och sen åkte vi hem och gjorde samma saker som på vägen ner typ:-)

  Sen åkte jag hem till en på kalas, och det var la trevligt;-) Men har världens sår på handen eftersom jag halkade ut på en grusväg :-(

Och sen när jag kom hem var jag as trött! Och gick typ och la mig med en gång!


Det var det som hände igår!:-) Och idag om typ en timme eller nåt ska jag på Crawford-cup:-D jippie;-) Hahah. Och jag kommer nog spela hela dagen, så ingen update idag heller.-( Men skriver mer ikväll!-)

 


Pussizar//

E-M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba svanberg - 5 januari 2012 18:34

jag har ju inte bloggat här på något år eller 2. Så loggar jag in och ska bara kolla runt.  Så ser jag hur idioter , riktiga idioter, har ställt frågor om min stavning. om jag nu inte stavar bra, who cares?  Vafan kollar ni min blogg för? riktigt...

Av Ebba svanberg - 5 januari 2012 18:34

jag har ju inte bloggat här på något år eller 2. Så loggar jag in och ska bara kolla runt.  Så ser jag hur idioter , riktiga idioter, har ställt frågor om min stavning. om jag nu inte stavar bra, who cares?  Vafan kollar ni min blogg för? riktigt...

Av Ebba svanberg - 27 augusti 2011 20:41

HAHA!  varför är det fortfarande folk som går in här?!  gå in på min nya blogg som jag skriver på lite då och då. ebbamagdalena.blogg.se checka checka!  liten fråga, vilka är ni som fortfarande kollar efter..1 år?  shiit, längesen jag blo...

Av Ebba svanberg - 27 augusti 2011 20:41

HAHA!  varför är det fortfarande folk som går in här?!  gå in på min nya blogg som jag skriver på lite då och då. ebbamagdalena.blogg.se checka checka!  liten fråga, vilka är ni som fortfarande kollar efter..1 år?  shiit, längesen jag blo...

Av Ebba svanberg - 18 november 2010 09:02


Heeeejsan! Jag är sjuk idag:-( Hmm.... jag vill till skolan! Konstigt, när man är frisk vill man inte vara i skolan. När man är sjuk vill man vara i  skolan;-)   Men imon ska jag ju till skolan:-D Jag är ju så illa tvungen typ... För har ju e...

Presentation


Ebba Magdalena!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra bättre med bloggen?
 Fler bilder
 Mer update
 Gästbloggare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards